notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Jag tycker om Warrant.

Kategori: Från förr

Just nu lyssnar jag på "Sometime she cries" den är mycket mycket bra!!

aa.. jag skriver för att jag har tråkigt. eller a tråkigt o tråkigt? jag känner mig paralyzerad och vet inte riktigt om jag känner någonting alls just nu. så jag har. ingenting mer bara . ... jag är lika säker på att det kommer att gå över som att jag kommer känna så här igen. har kännt precis så här hundratals gånger förut ... det är inget att hänga upp sig på; det är bara låta det passera och hoppas på det bästa. "i'm gloomy, johnny cash kinda gloomy"

videon ville inte bli tagen från youtube, så det får bli liveversionen istället ...
det är två låtar i samma klipp: sometimes she cries och heaven (:



jag måste bara påpeka hur jävla snygga de är^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: