notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

första panikångesten för året

Kategori: Från förr

Jag skulle sova, men så började jag tänka istället. Jag vet, det slutar aldrig bra! Jag började tänka på allt som måste göras till skolan .. jag vet, kul att tänka på? NOT!.. ju mer jag tänkte på det desto mer panik fick jag: tillslut hade jag nästan arbetat upp en panikattack!

Så det var bara att starta datorn och ta tag i någonting: det fick bli religionen! Vi ska göra en etikuppgift, jag skriver om abort. Man ska skriva utifrån olika religioner och etiska modeller och blablabla .. nu har jag kommit en bit på vägen i alla fall: så kan nästan andas igen ^^

Men... självklart tröttnade jag på att vara ambitiös efter en dryg timme; så jag kollade i bilddagboken istället - och nu sitter jag och skriver i bloggen, uppenbarligen?! haha..

ska snart sova (:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: