notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

finaly.

Kategori: Från förr

FREEDAAG =D

Jag vaknade tidigt imorse, syrran kom in o frågade om hon fick låna mina skor: nyvaken, nej sovande och irriterad som jag var fick hon ett jättetrevligt svar^^ sorry sis! :p .. men jag hade faktist tänkt att ha de skorna idag - fast det är för kallt ^^ .. a juste mina vinterskor gick sönder igår, så ska reklamera! Meen.. vad ska man ha för skor idag? Rosa kängorna kanske .. hehe..

Men aja, nu kollar jag på Mean Girls, haha den är bra xD

Får se vad som händer ikväll! (:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: