notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

en sprucken tand

Kategori: Från förr

Så man sitter här igen. I sägen alltså ... hehe..

vet inte vad jag ska göra ^^ åt just middag och nu sitter jag och segar :p

Idag var jag på stan med Rebecca - köpte ett par vinterskor, så nu blir det att ligga lågt, pengamässigt, resten av månaden :/ .. men det var nödvändigt, mina fötter frös! Efter skohandlandet så fick vi och fikade lite (: .. efter det gick vi hem till Rebecca och fikade mer ^^ (med fika menar jag kaffe) . hihi.

Igår upptäckte jag att min ena framtand har spruckit :/ .. det gör lite ont faktist; så det blir till att ringa tandis imorn!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: