notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

brilliant disguise

Kategori: Från förr

Jag har ont i huvudet, ingen aning om vad det kan bero på (a) .. laster laster laster... Blev ju mycket bättre när jag drack ett glas vin till maten!?! NOT... så tog en alvedon till ... jag vet att min taktik är skitbra - men vafan, jag hatar att ha ont i huvudet :/

Nu har vi egentligen gäster.. det är mammas kompis från gymnasiet och hennes man.. men aa de skulle ut med hundarna så jag passar på att ligga i sängen/ vid datorn ett tag!
... o här ligger min lilla misse också: han vill i alla fall mysa med mig!!

Emy har fått idéen att åka till Malta på sportlovet: det vore ju hur nice som helst!!!!
.. så det gäller att skrapa ihop några tusen lite snabbt!! "pappaaaa... (a)" haha... xD

Kommentarer


Kommentera inlägget här: