notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

18:18

Kategori: Från förr

jag är så trött och irriterad så att det inte är sant .. jag orkar inte göra ett piss :( skulle göra engelska .. men jag orkar inte alls .. skrev några meningar idag på lektionen., sen några ord nu här hemma.. i'm stuck. skulle göra extrauppgiften i info&layout - har gjort halva men nu orkar jag inte mer .. :| asså allvarligt talat .. jag lär inte på mvg iaf - så varför bry sig? lägga ner tid och energi, som man inte har, på ngt som inte kommer att löna sig??

någon som kan få mig på bättre humör? ..




Kommentarer


Kommentera inlägget här: