notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

when the time is rigth

Kategori: Från förr

God morgon!

Jag klarar inte av att interagera med min familj på morgonen! Både mamma och Stefan var i köket när jag skulle fixa min frukost: så då skulle de såklart utöva det obligatoriska shit-chat:et ..frågor som "har du sovit gott?", "när börjar du idag?" och "är det där allt du hade tänkt äta?" ploppar fram en efter en.. och jag klarar inte av det, så jag blir en steriotypisk tonåring som mummlar ngt och går därifrån ^^ Så på grund av dem så glömde jag överväga om jag ville ha ett äpple också.. nu orkar jag inte gå upp o hämta ett så jag får klara mig på min macka fram till lunch! Oj, tiden rinner iväg så jag borde väl svepa kaffet o börja göra mig i ordning nu!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: