notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

sugarhigh

Kategori: Från förr

Jag hade egentligen inte tänkt att sätta igång datorn mer ikväll - jag hade ont i huvet, så jag stängde av och kollade på film ist^^ men aa.. jag kollade på Empire Records: det var längesen sist och filmen är heeelt underbar! Dessutom är Coyote Shivers med i den så jag var tvungen att starta datorn och lyssna på Sugarhigh om och om igen.. tror att jag köpte filmen när jag gick i sjuan.. redan då var jag kär i låten ^^

Orginalversionen ^^



Versionen som spelas i filmen, då Renee Zellweger är med och sjunger ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: