notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

så var det söndag igen

Kategori: Från förr

Fan vad jag är stel i nacken, o har ont i ryggen :S
- det är helt sjukt, känner mig som en åldring som inte kan röra på sig ^^

Igår skulle jag o Astrid gå på bio - o Samuel ville också följa med: det fick han! ^^ Vi såg Twilight (: .. Astrid strödde popcorn över hela jävla salongen xD haha.. det var lite kul, o jag råkade hälla lite popcorn på hon som satt framför mig ^^ men hon märkte inte det ;)

Idag.. får se om jag ska hitta på ngt, eller om jag bara känner för att ligga i fosterställning hela dagen och tycka synd om mig och min nacke/rygg ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: