notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

jag tycker inte om mandelmassa

Kategori: Från förr

japp så är det - så den här dagen känns inte så speciell för min del xD .. ja, det är ju fettisdagen för er som inte har koll ^^ Visst, man skulle kunna beställa en semla utan mandelmassa - men a det brukar vara för mkt grädde för min smak.. så det är inte heller ngn höjdare! Så ja, jag skulle helst äta bara bullen - o då kan man lika gärna hoppa över det xD .. varför kan man inte införa ngn bättre dag: typ något med choklad? eller .. vilken annan jävla bulle som helst - som inte innehåller mandelmassa! hihi..

nu ska jag höra om lilla törnrosa kanske har vaknat ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: