notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

förnekelse

Kategori: Från förr

God morgon!
- kollar på "10 orsaker att hata dig" och dricker lite te ^^

Igår var jag med Rebecca :) Först var vi hemma hos henne och bakade paj; sen käkade vi paj och drack kaffe.. Senare drog vi till Cafe 60 och käkade middag ^^

- n tog vi en prommenad i kylan till vi tröttande och då tog vi tuben först till Alvik, sen till Farsta Strand och sen hem ^^ eller a till Slussen där vi väntade på min buss i en timme ^^ Under den tiden träffade vi på folk från klassen ...Jag skulle byta buss i Skuru, anslutningsbussen kom inte - så  jag stog ute i kylan i typ 45 minuter innan min mamma kom o hämtade mig :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: