notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

escape from this afterlife

Kategori: Från förr

Ja, jag vet att jag e lite lat och att mina inlägg är mindre intressanta nu för tiden.. eller okej jag som äger titeln "Fröken Självcentrerad" tycker om att skriva/prata/läsa om mig själv såå ;) haaha ..

Men a varför vill ngn veta vad jag har gjort idag? Förändrar det någons liv? Antagligen inte.. men aa, så om ni vill ha livsförändring: gör något vettigare ;) nu ska jag berätta om min dag!
Jag var i skolan, kom försent som vanligt, hade massa ämnen.. åt ... hade lite mer ämnen.. sen drog jag med mig Rebecca hem till mig o tvingade henne att hålla mig sällskap ^^ fast .. a hon ville det så, a jag tvingade inte så mkt :p Vi passade min lillebror = drack kaffe medan han spelade dator xD

Sen nattade jag plutten o somnade i hans säng ... vaknade o ville sova mer ..

Imorn är det fredag imorn ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: