notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

when I wake up, in my make-up

Kategori: Från förr

Nu är jag hemma, inte bakis! Var på julbord med släkten igår - sen slagga vi på landet. Sömn: det behövdes!! trots en relativt nykter lördag är man sliten som vanligt - det var en hård fredag. Julbordet vill ni inte läsa om, och jag vill inte skriva om det. Så tillbaka till fredagen: förfesten var hos Charlie "HAHAH du ser ut som den sprängde kyckligen!!". När vi kom ut ur lägenheten insåg jag och Jasmin att våra telefoner var kvar där uppe - och Charlie hade åkt i förväg! Vi tog oss till Rocks, hämtade nycklarna och tog en taxi tillbaka - lagom nyktra som vi var lyckades vi bryta av nyckeln!!!! Så det var bara att åka tillbaka - då känner jag hur det vibrerar i min innerficka - min mobil var där! haha.. men taxi tillbaka till rocks; vi fick handskas med en lagom gald Charlie... Men alla blev fulla och glada tillslut! Krogen stängde - Jasmin var borta. "Är det kvar nån där inne?" - jag, "nej." - vakten, "är du säker? jag har tappat bort min Jasmin!!" - jag. hahah-... Jag hittade en efterfest hos Andys kompis, som jag tog med mig Tezzi och Steven till. Det var nice :) Efter att inte ha sovit alls skulle jag hem till pappa, skulle va där klockan halv elva - jag drog klockan elva^^ haha .. så de var lagom glada när jag kom dit ^^ Jag överlevde helgen trots sömnbrist, blåmärken på ryggen och ben som kändes (eller a känns) stelopererade! hahah

Imorgon blir det till att jobba igen. Underbart? nej.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: