notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

twisted

Kategori: Från förr

Söndagssliten och überförkyld! underbart ..

I fredags var jag, Jasmin, Manne och Tezzi på Rocks :) det var en dramatisk kväll, alla grät ^^ alkohol tar fram alla mysiga känslor! Men det slutade i alla fall med att jag åkte hem till Jasmin och slagga. Fulla som as var vi båda två - det sista jag sa innan vi däckade var "jäla ägghuven asså..". Jag syftade på alla människor ^^ Lördagen spenderades hemma hos Jasmin; vi segade och käkade romantisk frukost - som bestod av kyckling och makaroner, mumsmums och cola! hihi.. drog hem framåt kvällen då var det dags att göra sig i ordning för utgång. Trots att jag var/är förkyld som ett as!! sjukt..

Men jag kom ut tillslut - mötte Rebecca och tog en öl och en jägershot på Wollmars. Sen mötte vi Manne och drog in på Rocks! Vid tre-tiden kom Jasmin och mötte oss - hon och jag skulle till Heavens Gate, men glömde bort det xD jaa.. båda va lite runda under fötterna, så vi drog till donken - sen en taxi hem till mig!

Jasmin drog mitt på dagen - hon fyller 20 imorn <3 och skulle ha gäster. Så jag har segat i min säng heeelaa dagen - lite smått patetiskt. Har endast lyssnat på sorgliga låtar och kollat på Sex & the City .. druckit cola och käkat chips, mellan hostattackerna .. japp: idag är det officiellt synd om mig..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: