notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

samma-likadan!

Kategori: Från förr

bakis-skakis med panikångst.. japp - skoj som fan.. eller ångesten kommer och går.. jag måste sluta tänka på saker som får mig att behöva en papperspåse att andas i!

Igår var en sjuk kväll: inte en förkylningen hindrade mig från att fira Jasmins 20-årsdag! Hon, jag och Jennifer föra hos födelsedagsbarnet innan det bar av till Anchor - massa roligt folk, mycket öl.. och Jack och cola vill jag minnas... råkade ta ut 2000 spänn när jag skulle ta ut 200: så spenderade mer än planerat (fast inte allt!!!) .. klockan närmade sig tre så naturligtvis fick vi en förfrågan att åka limousine!! Hahah sjukt som fan .. hahah mer alkohol och sunda beslut - som t ex att ta av sig tröjan ^^ Slutade  med att jag släpade min lilla 20-åring från Vårbergs centrum hem till henne.. stackars lilla gjorde faceplant o slog sönder ansiktet - säger ju att vi är samma-likadan!!! (precis det jag gjorde på nyår för er som inte har hört den anekdoten..) ^^

Idag skulle jag passa barn klockan fyra .. det tog emot! .. meeen jag överlevde :p

Kommentarer


Kommentera inlägget här: