notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

det dummaste jag har gjort kanske var dummare än vad jag först insåg...

Kategori: Från förr

sov lääänge idag!
.. med tanke på att jag sov typ två timmar igår natt så kanske det inte var så konstigt ^^ ahah..

Efter ett meningslöst besök på Södertörn åkte jag hem och la mig i koma i 30 minuter - sen bar igen, skulle passa barn! Var där i två timmar och fick instruktioner och såå .. sen drog jag hem, bytte om och åkte in till stan! Det blev Gröna Jägaren med Crille, Manne och Dean :) Senare kom Jackie och ännu senare även Rebecca! Alla droppade sen av en efter en, tillslut var det bara jag och Dean kvar^^ vi lyckades få vakterna där att be oss att gå för att vi var för berusade xD hahaha.. sen var vi tvugna att gå förbi hemma hos Rebecca, Manne hade fått med sig min telefon - och den kan man inte leva utan! :p ahaha.. sen drog vi vidare och käkade kebab! Sen var det hemgång ^^ satan va mörkt det börjar bli om nätterna :S haaha,. eller så är det så att jag brukar gå hem några timmar senare xD haha..

idag tar vi det lungt .. eller vi och vi - de dumma ungarna ska på kryssning, men eftersom jag ska jobba imorn kan jag inte hänga med :(



Kommentarer


Kommentera inlägget här: