notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

shut up and play man!

Kategori: Från förr

Idag väckte syrran mig halv elva.. vi skulle tydligen till stan och käka med morsan! Först sa jag nej (för jag sov) sen började jag tänka på mat så jag släpade mig ur sängen och gjorde mig i ordning på den halvtimme jag fick!! Senare mötte jag Celina vi chillade runt lite och efter en stund kom hennes polare Agnes :) .. vi gick runt lite på H&M tills Manne dök upp ^^ Då åkte vi till Tanto och joinade Crille och Calle. När Manne och Agnes hade åkt hem kom CC, Natha och Max o höll oss sällskap :p .. lite senare övertalade jag även Rebecca att svänga förbi! hihi..

Nu ligger jag hemma i sängen medan folk e på krogen och har kul... jag hatar att allt kostar pengar när jag inte har tillräckligt mkt för att vara med ..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: