notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

remain the same

Kategori: Från förr

Igår drog jag och Celina till stan vid två-tiden. Hamnade i tanto - där var det någon marknad med saker/mat från Dalarna^^ så vi strutta runt där och provsmakade grejer ett tag... sen blev vi trötta på det dåliga vädret och åkte in mot stan och käkade på donken^^ .. sen rörde vi oss mot T-centralen, där mitt i vimlet, hittade vi Johanna - som stog och väntade på Jackie :) så vi höll henne sällskap :) mycket senare lyckades Crille ta sig till stan, då skulle Celina åka hem. Jag och Crille åkte hem till Mira med Tezzi, Ronja och Sara och började förfesta inför kvällen ^^ Alldeles för tidigt (typ vid tio) drog vi till Rocks. Dit kom även Jackie och Johanna! Vi stannande så vi hann hälsa på Valpen mfl. för det var verkligen lamt! .. så drog jag, Crille, Jackie och Johanna till Harrys ist! - då började allt kännas som vanligt igen ^^ Crazy Nights haha.. Dessutom blev det efterfest hos Pete! hahaha.. det var också ett äventyr ;)

Idag ska jag till Södertälje och kika på Asta Kask mfl :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: