notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

i want action tonight

Kategori: Från förr

Jag fick jobbet som barnvakt :) börjar nästa vecka! ^^ även idag ska jag vara duktig, ska jobba hos pappa; vilket innebär sortera papper ... men ah ett jobb är ett jobb.

Igår efter barnvaktsmötet gick jag hem och käkade lite snabbt, sen åkte jag till stan. Till Harrys för att vara mer specifik^^ där mötte jag Crille och Jackie =) Alex och Mange skulle till Medusa så vi drog dit strax innan nio - där var det dött som satan. Så vi drog till Wollmars - där var det inte heller drag, så Mange och Alex drog ^^ Vi andra var kvar till stängning (klockan ett) sen skulle Jackie bada, så vi drog till Tanto en sväng ^^ Sen var det till att prommenera hemåt - kom hem runt fyra!!! Jag som skulle hem tidigt.... haha^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: