notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

i want action tonight

Kategori: Från förr

Men hallå..

Bakis? nja.. sisådär! Förkyld? SOM EN GRIS! hehe.. sitter o snorar, slemhostar o blir galen av att det kliar i bihålor och öron! .. jag tror allvarligt talat att jag hade feber igår - dessutom var jag trött och bakis.. bra kombo. haha!

Att jag var lite tjurig igår var Mannes fel, han sov hos mig; som tack för gästfriheten snarkade han i mitt öra i en timme, sen ägnade han nästa två timmar åt att knuffa ner mig från sängen så fort jag hade somnat. Så jag fick nog och gick upp till soffan då - men somnade inte om utan kollade på film och nördade på facebook^^ Humöret var inte på topp när vi drog in till stan på eftermiddagen; fast det blev lite bättre efter lite mat.. Celina kom och mötte oss på donken, sen mötte vi upp Crille och Natha på Centralen. Tog tåget till Uppsala: yeas, vi skulle på Glam/Sleaze Night på Grand. Efter att Redlight Attraction hade spelat drog vi oss tillbaka mot verkligheten = Harrys! hihi,. Man blev ju en aning askalas igen..  

Ska vila nu på dagen så att man orkar dra ut ikväll ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: