notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

hemma.

Kategori: Från förr

shit nu är det över tre år sen jag skapade den här bloggen.. att jag orkar ^^
- började skriva här den 13 augusti 2006.

men aja, var ju hemma igår - men trots det somnade jag närmare tre! Men jag gick upp vid elva idag; käkade frukost med mamma sen gick jag ner till mitt rum igen och började möblera om ^^ asså TV:n dog ju när en blixt slog ner i uttaget nu under sommaren. Så jag bar den till förrådet, mitt emot mitt rum :p där ställde jag även in bokhyllan som TV:n stog på .. men då blev det ju massa grejer utan hem - som man var tvungen att hitta nya platser till.. sen flyttade jag fåtöljen till den plats där bokhyllan stog - så idag har jag varit konstruktiv! ^^ fast jag behöver verkligen dammsuga märkte jag, fast nu e jag lite trött.. så jag ska dricka kaffe, sen kan jag kanske ta tag idet ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: