notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

hands shaking and head spinning

Kategori: Från förr

Nu är jag hemma från Sveriges bakisda ^^ haha.. ah jag var ju i Göteborg i helgen.. såg Madonna med pappas fru :) det var trevligt, vi var VIP - så fick käka o dricka massa innan konserten ^^ vi hade bra platser .. men asså, det e ju mkt roligare att röja vid scenen än att sitta och stirra ner på de som gör det ^^ dessutom så är jag höjdrädd, så fick lite svårt att andas när jag kollade ner på folket som såg ut som pysslingar xD haha.. Jag o Brorsan gick på vip-efterfesterna, de var sådär: för dyrt och fel musik .. menmen man ska ju uppleva allt man kan :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: