notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

det är jag som styr

Kategori: Från förr

igår mixade jag mitt vanliga liv med ett mer ansvarsfullt agerande ^^ haha... jag började med att jobba (!!) haha.. sorterade papper mellan 9-15:30.. sen åkte jag hem till Manne och hjälpte honom att färga håret, käkade och kollade på Road Trip :) Sen drog vi till stan, först hamnade vi på en pub i gamla stan, men på grund av att det var syrebrist-bastu där så drog vi till: Harrys!! hahaha.. Jackie och hennes kompis Rebecka var redan där. Vi satt där och snackade skit och drack öl - senare kom även Crille, Calle och CC. Hemgång klockan tre och hann med bussen 04:20^^ precis som vanligt ^^

Idag ska jag åka till Södertörns Högskola och sitta där i en timme för att få reda på om jag kan få en reservplats på journalistprogrammet! :) Efter det blir det rusch tillbaka till Nacka och hem till famljen vars barn jag ska passa, idag börjar det jobbet !

Senare ikväll ... blir det säkert utgång ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: