notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

att dö en smula när man ska; säga adjö..

Kategori: Från förr

yes yes.. sitter i sängen och lyssnar  på Dundertåget.

Ska snart packa.. åker till Göteborg imorn! Kanske kan bli skönt att komma bort en stund: det är ju bara över helgen dessutom .. så det ska nog gå så bra så :)

Jag måste bara berätta vad som hände i tisdags!! Det är antagligen det mest random jag någonsin har gjort ^^ hahaha.. kan inte annat än skratta åt det! Vi var ett stort gäng som förfestade i tanto innan vi drog på krogen: Pub Anchor kvällen till ära. Väl inne på korgen blev alla ännu rundare under fötterna (ja, det var faktist möjligt). Helt plötsligt började folk droppa av; vissa skulle upp dagen efter och andra gick vilse (?) hahah.. Det finns olika uppfattiningar om att det var jag eller den kvarståede grupp som försvann ^^ haha.. men likväl: jag umgicks inte med dem i alla fall ^^ För jag hittade nya vänner :p Klockan närmade sig tre och det var dags att dra. Mina vanliga vänner var spårlöst försvunna så jag hängde med mina nyfunna istället :p Två asshyssta grabbar ^^ Fulla som ägg hängde vi tre med en kvinna hem till henne - i Bredäng! Där fick vi veta att hon var 40 bast och hade barn som var äldre än mig: liiiiiiiiiite creepy asså! ^^ Morgonen efter ville jag bara hem; när jag hade kommit underfund med var jag faktist var ^^ haha.. trots erbjudandet om att stanna kvar hos henne, sjung och äta kött följde jag med grabbarna när de drog^^

Igår var jag hemma i drygt en timme; sen åkte jag till stan och mötte Crille och Calle. Vi drog till Kristineberg, men eftersom det började regna där så hamnade vi i Tanto istället^^ Dean kom och gjorde oss sällskap och efter en stund även Jackie. Vi satt och chillade där till klockan elva: då ringde Manne och övertalade oss att komma till Harrys istället. Jag hade ungefär 50 kr - så hade råd med inträde och en öl! Sen var Jackie urgullig och köpte en öl till mig, tack! Jag gick ut i rökrutan och började snacka med lite random killar - så jag fick två jäger/redbull och en öl! - så man åkte rullskridskor hem igen ;) hahah..

Idag är det Rock Spot-fest på Harrys, så klart man ska dit! ;)

Kommentarer

  • asta säger:

    Ifråååån mej själv, ifråååån mej själv lalallalla!!

    2009-08-10 | 12:40:35
  • Anonym säger:

    !

    2009-08-10 | 12:41:16
    Bloggadress: http://vvwvv.blogg.se/
  • Cissi säger:

    Men astrid, det e ju från delad vårdnad ;D men bara för att du var med i videon till ifrån mig själv ;)

    2009-08-10 | 14:43:31

Kommentera inlägget här: