notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

aj min plånbok!

Kategori: Från förr

jag har bytt namn på bilddagboken; Cixxi6

hahahahahaha jag tänker på gårdagen.. det var kul! Vi förade hemma hos Adam, ett helt gäng: jag, Rebecca, Manne, Crille, Natha, CC, Calle, Tob, Alex, Mange, Robban, Viggo och Dean. Sen närmare halv elva kom vi till Harrys :) Jenny var redan där med sin pojkvän och en annan polare :p haha .. sen kom Carro, Simon, Gullers, Caroline och Sanna också =) .. mitt i allt hittade jag Rob och Oscar, det var inte igår!!! (fast det var det ju rent tekniskt idag.. men vafan ett uttryck bara, ni får förstå) :p 

Köpte en öl själv,. men på ngt vis lyckadfes jag ha en öl i handen hela tiden: tack Manne ;) hahaha.. fan klockan blev två och en av vakterna tröttnade på mig, så jag skulle gå. Men jag var kissnödig och fick gå in o kissa.. om jag lovade att gå ut igen direkt efter, men det glömde jag^^ så jag satte mig med Jennys kille och snackade tills vakten hittade mig o sa till ^^ när jag kom ut igen kom jag på att min jacka var där inne - så jag fick tillstånd att gå in igen xD fast den gången kom jag ihåg att gå ut igen! :p hahaha.. men ah så kan det  gå; ekonomin börjar svikta så det blir till att vänta med krogen till nästa helg.. eller typ onsdag iaf xD hahaha.. men ah på måndag ska jag jobba, och på tisdag ska jag först till södertörn en sväng och sen ska jag vara barnvakt :p

imorn vet jag inte vad man ska hitta på .. åker säkert till stan om jag känner mig själv =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: