notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

you can't say we're satisfied

Kategori: Från förr

Söndag. Idag packar jag det sista ... ska åka till pappa i eftermiddag, sen ikväll bär det av till Polen .. nej jag är inte speciellt pepp ... kommer sakna vissa delar av mitt liv - andra kommer man kanske sakna mindre mycket. .. visst visst det kan vara trevligt, men jag vill inte ha trevligt: jag vill ha så jävla kul med polarna, rock n' roll all night and party every day lxm .. en vecka är inte lång, en vecka överlever man? put on that happy face and smile for your life...


Igår sov jag, efter sömbristen från i fredags ^^ haha.. i fredags träffade jag Rebecca vid 22-tiden, vi visste inte riktigt var vi skulle dra så jag ringde Denise! Hon var på Wollmars med några polare så vi drog där - hann dricka en öl: sen skulle vi på fest med dem! Jag hittade en grabb som bjöd på öl ^^ .. vet inte hur länge vi var där sen var planen att dra till Snaps men det blev massa strul, alla försvann och det slutade med att jag och Rebecca blev tagna för prostituerade (när vi stog i ett gathörn) av en man som skulle till Alvik o ville att vi skulle hänga med... sen satt vi på medis, då kom Johan förbi så vi snackade lite med honom - sen kom Alex och Fredde tillbaka, så vi hängde med hem till Alex - senare dök även Denise upp! Vi käkade lite fyllekäk o sååå .. jag sov en timme den natten! Eller okej morgonen^^haha.. drog hem på förmiddagen.. packade lite när jag kom hem sen skulle jag bara vila lite - sov till klockan fem, sen packade jag lite till .. och efter det låg ag i sängen o kollade Gilmore Girls/sov hela kvällen ^^ lite segt att inte hitta på ngt "min sista kväll" men aja life is life I guess..  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: