notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

tillsammans är man mindre ensam

Kategori: Från förr

Jag är i skolan, kom typ 25 minuter sent.. men det gjorde ingenting eftersom vi inte hade någon samhällskunskapslektion ... så jag kunde lika gärna ha stannat hemma. Vi skulle egentligen ha åkt till tingsrätten idag, men eftersom vår lärare är sjuk så blev det inställt, vi kommer sluta ungefär vid ett idag. Då måste jag och min grupp arbeta med vårt projekt... det ska bli klart denna vecka.. ångest. Idag ska jag till telia och hämta min PUK-kod till mobilen.
Igår kollade vi på film på franskan så jag var i skolan till halv sex.. men det var okej, vi fick kaffe och saker att äta^^ .. vi såg "tillsammans är man mindre ensam" - den var faktist ganska bra (:  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: