notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

nothing you can do that can't be done

Kategori: Från förr

Jag sitter och pluggar psykologi som en galning... om jag pressar in mer information i min hjärna kommer mitt huvud explodera!! .. ja, jag gillar att överdriva ^^ Börjar bli lite trött .. får svårt att koncentrera mig - så jag passar på att nörda runt lite på facebook samt blogga litegrann..

Det är redan onsdag imorn, sen är jag ledig :D
.. jag var hemma igår, på en lektion och får se hur mkt jag pallar imorn! Så kanske inte ska klaga så mkt, eller jo det ska jag! Jag har ägnat större delen av denna dag till skolarbete .. och då räknas det inte som ledighet .. och sjukdom räknas inte heller som ledighet så... jag får klaga hur mycket jag vill ^^

Jag är inte så sjuk längre som tur är - måste ju vara frisk till helgen!

Ne, nu ska jag intala mig själv att skumma igenom psykologin en gång till - sen är det dags att sova ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: