notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

not at the moment

Kategori: Från förr

God morgon!

Vi hade ingen naturkunskap idag, så jag gick inte på samhällslektionen heller xD .. det betyder att jag fortfarande är hemma, sitter i sängen, dricker kaffe och tittar på Gilmore Girls ;) sjukt nice .. men ska gå till bussen om 50 minuter! Ska ha svenska, sen ingen psykologi. Riktigt värdelös skoldag igen... efter skolan måste man göra klart naturkunskapen, o det är typ fel på datorerna i skolan så jag måste släpa med mig min dator...

Dagens första tanke: "vad är det för dag? det har varit måndag... så måndag, onsdag, tisdag.. det lät fel.. det var ju tisdag igår.. hm... aah måndag, tisdag, onsdag, det är onsdag.."

Kommentarer


Kommentera inlägget här: