notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

need some kind of change

Kategori: Från förr

Jag har tappat rösten :( .. e typ seg, måste plugga o det kommer gäster (som ska fira syrran) hit idag.. yeye .. hehe. Så hur stor är chansen att jag faktiskt kommer plugga till franskprovet imorn? :S måste måste måste... men ska bara (a)

Igår träffade jag Rebecca vid nio-tiden, vi drog till Wollmars o körde lite öl och jäger^^ på vägen mot Sandra stannade vi till vid 54:an och hälsade på Denise. Efter att ha träffat Sandra vid ringen drog vi (jag, rebecca och sandra) på en fest ... som hade dött när vi kom dit; men vi chillade där ett tag - sen drog vi vidare hem till David en sväng. Där drack vi vin och baylies med David och Totte.. Sandra lagade mat till alla - sen skulle jag och Rebecca egentligen på efterfest men... det körde ihop sig .. klockan närmade sig sex så vi ragglade hemåt (till rebecca)..

Vaknade utan min röst - antar att det är så här en dirigent som förlorar armarna känner sig ....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: