notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

"man kan ju inte doppa o inte komma"

Kategori: Från förr

Nice kväll igår :)
Började dock inte så bra, jag missade bussen och belv förbannad - så jag gick till Björknäs centrum. Det tog en halvtimme, så jag hann med samma buss som jag skulle ta om jag hade väntat kvar vid min busshållplats!!

Kom till Gåsen; Emy, Lydia mfl var redan där :) det blev öl och jack & coke för min del ^^ gav en kille en filt som han sa att han skulle behålla "for all eternity" hahah.. Vid tre-tiden hoppade jag, Emy, Lydia, Janne och Keski in i en taxi och drog hem till Lydia ^^ .. det är inte kul att dela en 90-säng med två personer! (speciellt inte när en av dem tog både allt täcke och hela kudden) .. haha.. åkte hem vid 10-tiden imorse.. käkade pizza och sov!

Ikväll blir det nog utgång igen^^



Jag avgudar den här låten!
Sometimes she cries- Warrant

Kommentarer


Kommentera inlägget här: