notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

it tears her up inside

Kategori: Från förr

Jag är hemma idag med. Fast jag ska till skolan en sväng i eftermiddag: måste göra excel-provet! Kan inte missa alla prov den här veckan.. missade franskprovet igår .. imorn har jag psykologiprov - det hade jag också tänkt göra.. orkar inte ha massa restuppgifter, jag har redan massor att göra!!

Nu sitter jag och skriver på analysen av Mona Sahlins tal .. det är en MVG-uppgift som jag gör eftersom jag ska ha MVG i Svenska C .. heheh .. men a det kräver ju att jag gör ett väääääldigt bra hyllningstal till nästa vecka också .. eftersom det argumenterande talet gick helt åt helvete ... problemet med hyllningstalet är att jag inte vet vem jag ska hylla ..

Shit jag är snurrig.. imorse snurrade hela rummet - men det beror på att jag tog alvedon utan att ha käkat ngt innan ...

Skolarbeten som måste göras:
Svenska C (MVG-uppgift)
Svenska C (Hyllningstal)
Psykologi A (uppgift om Ash)
Psykologi A (arbete om valfritt ämne)
Franska steg 5 ( skriva 0.5 sida om ngn man beundrar)
Engenska C (argumenterande tal)
Engelska C (redigera jämförelse mellan Heart of Darkness - Apocalypse Now)
Samhällskunskap C (redigera arbete om Gaza)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: