notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

I ain't no Cinderella, I ain't waiting for no prince

Kategori: Från förr

Skolan började.. helt meningslös dag - lektionsväg, ganska meningsfull socialt :p haha.. men a fick migrän på vägen hem.. spydde som en fontän, sen sov jag hela eftermiddagen; vaknade vid halv åtta!

NU har jag precis sökt till högskolan.. det blev en salig blandning av program och orter.. får se var man kommer in :)

Imorn ska jag på Emys studentskiva, e pepp som fan på att festa!! Men vet inte vad jag ska klä ut mig till riktigt xD funderar på att köpa vingar och glitter, så kan jag vara en älva eller en fjäril - för så kommer ni aldrig se mig igen! ^^ (det är temat) haha..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: