notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

en kyckling dansar aldrig ensam

Kategori: Från förr

Jag vet inte vad som är fel på mig .. men ngt är det.. jag äter konstant när jag är hemma :S .. eller okej, inte konstant men mkt.. sen jag kom hem har jag käkat: tre knäckemackor, ett äpple, middag (wook och lövbiff), yogurt ... och det har bara gått 2,5 timmar... juste två rader geisha också... hunden åt upp resten :O eller okej hon hade fått tag i chokladen och åt upp allt utom två rader .. hahaha.. det ska tydligen inte vara bra för hundar - o jag är allergisk mot nötter: så jag o Mollie (hunden) är typ lila dumma xD

Idag var det bara svenska i skolan .. sen gjorde jag, Rebecca och Denise klart naturkunskapen. Efter det fikade jag med Rebecca, Sandra och Oskar :) ... nu borde jag väl få lite skolarbete ur vägen men .. jag kollar på Gilmore Girls..

Det känns som det är torsdag .. men det är det inte ...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: