notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

dumma.

Kategori: Från förr

jag är sjuk :(
.. vaknade med 39 graders feber, hosta, ont i halsen, ont i huvudet och en vänster som inte kan greppa! ... och ja, jag tycker synd om mig själv. Mamma jobbar hemifrån idag så hon ska kunna passa upp på mig (a)

Jag har mycket, mycket skolarbete.. men jag pallar inte. nej nej nej nej.. jag vill inte :(

Kommentarer

  • Linda säger:

    Du får inte ge upp nu Cissi, bara 40 dagar kvar jue!!:D<3

    2009-04-27 | 13:51:52
    Bloggadress: http://lindarehn.devote.se
  • Cissi säger:

    hhahaha ger inte upp, är bara sjuk ^^ <3<3

    2009-04-27 | 15:30:04
  • Linda säger:

    Så bra! du får inte skrämmas sådär ;) haha<33

    2009-04-27 | 20:36:34
    Bloggadress: http://lindarehn.devote.se

Kommentera inlägget här: