notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

men vem fan ser frisk ut klockan sex på morgonen?!

Kategori: Från förr

God morgon!

Jag kände mig inte speciellt frisk klockan sex imorse, jag gick upp till köket o frågade mamma om hon tyckte att jag skulle gå till skolan i alla fall - hon svarade "neej det tycker jag inte.. jag tycker inte du ser riktigt frisk ut än!" ... så jag gick ner till min varma säng och somnade om.. nu känner jag mig mer stabil - ska hälla i mig lite kaffe så ska det nog bli bra .. åker till skolan halvdag idag alltså.. måste gå på svenskan o komma igång med mitt hyllningstal .. sen är det ju psykologiprovet .. blah

Kommentarer


Kommentera inlägget här: