notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

with arms wide open

Kategori: Från förr

Jag har kanske glömt att skirva att mammas man, Stefan också fyller år idag - men det gör han i alla fall! Så grattis (: .. vi åt just tårta och drack kaffe^^ mamma hade varit på någonting med jobbet idag så hon predikade om att det inte bara är viktigt att ta plats utan även att ge plats: och hela tiden tittade hon på mig" - förstår inte varför ;) .. sen påstod Stefan att han tycker att jag och Malin, min syster/hans dotter, är lika på sättet. Det ser jag endast som en komplimang!.. men det känns lite skumt att mamma och Stefan har varit gifta i fjorton år = jag och Malin har varit syskon lika länge, och han uppmärksammar det nu! Vi kanske har blivit mer lika med åren?

Min mentor ringde mig tidigere den här kvällen: hon är sjuk så jag får sovmorgon + slutar tidigare imorn!! :D:D:D
- me happy!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: