notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

"when you feel the heat from a lover, you hit the highway looking for another"

Kategori: Från förr

För mycket tanakr BC - before coffee, nu var jag lite fyndig där va!? - men allvarligt talat; det borde vara omöjligt att tänka jobbiga tankar innan man har fått dricka kaffe ens ... ja, i dag är det en sån morgon.

Äntligen fredag säger jag bara ... ska träffa Emy någon dag i helgen, sen så Rebecca och jag har snackat om att hitta på någonting men sen har jag inga konkreta planer. Okej, att jag ska träffa dem kanske inte räknas som konkreta planer eftersom vi inte vet vad vi ska göra!

Nothin' for Nothin' - Cinderella

Kommentarer


Kommentera inlägget här: