notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

midnattssvammel

Kategori: Från förr

Jag kan inte sova. Jag försökte verkligen, lovar! .. okej då, jag lovar inte alls eftersom jag bara försökte halvhjärtat! .. men jag försökte lite i alla fall.. men det var saker som crossed my mind hela tiden t ex att jag var töstig, att lampan i korridoren var täbd, att jag har ont i halsen och att min madrass låg snedt - åtskilliga saker som jag var tvungen att åtgärda... sen stog jag inte ut längre; så jag startade datorn igen!

Nu ligger jag på mage i sängen och lyssnar på musik, i mörkret! Någonting som jag verkligen inte orkade med var att tända lampan! .. jag drog ur kontakten till lampan brevid sängen när jag kopplade in elsladden till datorn.. orkar inte krypa på golvet för att byta tillbaka för tillfället ...

Såå.. nu är det lördag igen - helgen bara rusar förbi: trots att den inte ens har börjat!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: