notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

I remember you

Kategori: Från förr

Jag spillde just te över halva rummet, jag vet inte hur jag lyckades ...
- men helt plötsligt var det te utslaskat i hela mitt rum!

Jag skulle kunna ha sovit nu men jag vaknade eftersom det kändes som jag skulle hosta upp lungorna. Så jag gick upp och fixade frukost - efter en timme av stirrande i taket. Nu tittar jag på SATC medan jag inte orkar äta upp min frukost, jag gjorde två mackor och tog med en tomat: jag har ätit en macka och nu är jag mätt.

I går träffade jag Rob efter skolan, vi kollade på SAW III - inte riktigt lika läskigt som sist jag såg den, av olika anledningar! I dag är det friluftsdag, så jag ska träffa Madde och Rebecca på Järntorget kl 12:15. Så jag har tid på mig om man säger så!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: