notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

shout at the devil

Kategori: Från förr

Jag är hemma hos mammi igen! I går när jag kom till pappa så fick jag min födelsedagspresent: en bärbar dator!! :D
- först så fikade vi med farmor som skulle åka hem tidigt - men sen gick vi på en resturang; pappa hade bokat hela resturangen bara åt oss!! Det är inte en jättestor resturang - men i alla fall! Så jag, pappa, Anna, Viktor, Rikard, farfar, Viola, Göran och Marianne åt middag ensamma där!! hihi^^




I dag var vi i synagogan med skolan - när vi stog där utanför så gick brandlarmet: så branskåren kom! Hihihihi, faaast det brann inte .. bummer^^ Efter skolan var jag, Madde och Rebecca på Café 60! mysmys....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: