notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

måndagmorgon

Kategori: Från förr

God morgon!
- I helgen var jag i Skåne, min kusin gifte sig! Bilder från helgen finns i bilddagboken!

Allt jag kan säga är "måndagmorgon" ... jag skulle hälla upp te; jag kokade vatten medan jag stoppade i tepåsen i koppen, hällde upp vatten, tog lite hobnubg på en skid och stoppade i den också - eftersom jag har ont i halsen! Två sekunder senare går jag fram till vattenkokaren - igen- och upptäcker att vattnet är borta! Så jag blir lite smått iriiterad och säger (till mamma) "jag trodde jag satte på vatten" varpå hon börjar prata om att vår vattenkokare är lite läskig som kokar torrt ibland ... jag sätter tålmodigt på nytt vatten och väntar på att det ska koka upp - men när jag ska hälla upp vattnet: så är det ju redan vatten i koppen! Som sagt: allt jag har att säga är "måndagmorgon"...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: