notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Ice Cream Summer

Kategori: Från förr

I dag ska jag till syrran, i Nyköping, eftersom hon fyller år i dag! Vi ska fira mig och henne samtidigt med lite släktingar! Det ska bli kul att träffa Malin och Helene (mina storasystrar) - eftersom jag träffar dem så sällan!!

Jag har jätteont i mina fötter i dag: det känns som om någon har skalat mina fotsulor! .. och som grädde på moset så tappade jag en tvålflaska på lilltån när jag duschade i morse. Så min högra lill- och ringtå svullnade upp!! Så om jag inte hade haft ont i fötterna innan så försäkrade jag mig om att få det! - Lagen om alltings jävlighet ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: