notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

hi baby

Kategori: Från förr

dumdidumdidumdidaaa! jag är klar - eller okej jag har inte sminkat mig än.. men eftersom vi ska ha spexfotot i dag så ska jag sminka mig i skolan - känner inte för att åka buss helt översminkad o allt.., eller det där var inte riktigt sant eftersom jag vanligtvis inte bryr mig om vad folk, som jag inte känner, tycker om mitt utseende.. why would I? .. dessutom ska jag åka till skolan i prickiga strumpbyxor, turkos kjol och rosa/svarta benvärmare: så att vara "översminkad" skulle inte göra så mycket skillnad.. men ökej, en annan anledning till att jag inte har sminkat mig - sminket "suddas ut" medan man åker till skolan - så det skulle betyda att jag skulle vara tvungen att sminka mig igen när jag kommer till skolan.. jobbigt!

Jag vet att jag bara babblar på nu ... meeen that's my thing^^


Hahahaha, när jag skrev rubriken, "hi baby", fick jag en flash back från i lördags xD
- Jag och Rebecca äger alla, säger jag bara!!! hahahah...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: