notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Here we go again!

Kategori: Från förr

När jag vaknade imorse hade jag inte en aning om vilken dag det var. Jag kunde verkligen inte lista ut det - så jag låg kvar i sängen allt för länge! Jag fick halvspringa till bussen men hann i tid till skolan - jag var till och med tidig ... fråga mig inte hur det hänger ihop: men så var det i alla fall.

Jag höll Madde sällskap på lunchen innan jag åkte hem, Rebecca var hos läkaren så jag ville inte att Madde skulle få äta ensam! Dessutom kom Emy och hennes esteter och åt med oss - så det var trevligt! Jag lyckades gå på den buss som Rebecca kom till skolan med!

Var hemma vid tvåtiden, då gick jag en sväng med vovven - efter det har jag bara pluggat (och slappat) hela efermiddagen. Sen lagade jag middag: det fick bli en fisk- och grönsaksgryta!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: