notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

hallå, vad hände nu då!

Kategori: Från förr

Dagen har varit skum - kort sagt.
... började med att jag försov mig så att jag missade bussen, bussen efter är sen men jag hinner i tid till lektionen! På första lektionen fick vi lära oss hur man får ner ett kokt ägg i en flaska utan att det går sönder, på andra lektionen fick vi lära oss samma sak som man går igenom i lågstadiet - judendommens uppkomst och histora.

Efter skolan fikade jag mwed Rebecca - det mest otorliga hände men det är för personligt för att berätta om: men jag säger bara en chans/risk på miljonen! Efter fukandet så skulle jag uppgradera mitt åkkort - efter en och en halv timmes väntande nalkades min tur - då kommer en kvinna fram till mig och frågar om jag kan köpa ett kort till henne också; hon orkar inte vänta på sin tur - hon hade ca 100 nr kvar, så jag går med på det i all förvirring ...

Jag kom hem vid nio-tiden och nu är jag jättetrött...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: