notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

freak out

Kategori: Från förr

lalalalala .. jag kollar fortfarande på SATC .. är på andra säsongen nu! Det är lite pinsamt nu, Carrie rotar runt i en mans lägenhet - hon letar efter något som skulle göra honom till ett freak.. o han kom hem mitt i rotandet!

Jag och Emy kollade på SATC nästan hela tiden när jag var hos henne på landet - vi kom fram till att de flesta tjejer/kvinnor har en viss del av alla karaktärer, i serien, i sig! Just nu shottar de tequila .. memories .. jag tror att vi stannar den här tanketråden innan det går för långt ^^

jag trodde att jag hade stängt av datorn - men när jag insåg att den var på kunde jag inte låta den vara längre... jag tror att den håller mig vaken på sätt och vis!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: