notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

förmiddag - vaken - uttråkad

Kategori: Från förr

Jag börjar bli uttråkad ..  jag har  redan organiserat mina nagellack, impregnerat mina stövlar och städar mitt skrivbord (lite). Jag har sett de här avsnitten av SATC ... ingen är inne på MSN och ingen har lagt ut nya bilder i bilddagboken. Ja, jag är martyr, but that's just who I am ...

Dessutom har jag ätit upp alla mina halstabletter och min hals kliar som fan! Jag skulle helst stoppa ner en penna i halsen och klia tillbaka men .. jag tror att det skulle resultera i någonting helt annat och jag känner inte för att beöka varken läkare eller psykologer ^^ .. Så, jag kanske borde ge upp den idén och gå upp för trappan och hämta ett glas vatten istället ... meen, det känns lite för ansträngande!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: