notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

en omyndig dag kvar i mitt liv!

Kategori: Från förr

Jag håller, seriöst, på att dö av nyfikenhet! Pappa ringde nyss, jag ska komma in till stan klockan ett på söndag för farmor vill gratta mig innan "det andra". De har planerat en överraskning - som ska äga rum klockan tre! .. jag vill veta vad som skä hända, nu! Sen ringde jag mamma för att höra vad hon har för sig, och hon svarade att "hon springer lite ärenden" - underförstått: hon köper födelsedagspresent! Sen hade hon mage att kalla mig Nicke-nyfiken, bara för att jag försökte snoka fram lite information om allt som rör min födelsedag!

Min mobil har fått någon sjukdom och stänger av sig/startar sig hela tiden! Det är lite irriterande - men jag har ändå inga pengar på den så: vad spelar det för roll?! Det här är första gången på drygt två år som jag inte har pengar på luren! Men imorn fixar jag abonnemang igen! ... LÄÄNGTAR!  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: