notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

efter reklamen

Kategori: Från förr

God morgon.

Jag kollar inte på Sex & the City och jag vaknade inte innan klockan idag - okej det var inte riktigt sant: jag vaknade klockan 06:10 men jag gick inte upp då utan somnade om! Första gången på över en vecka...

Anledningen till att jag inte tittar på SATC är faktist inte att jag har sett hela - jag vill kunna koncentrara mig ordentligt på de sista avsnitten (har sista skivan kvar). Dessutom är jag för trött för att göra någonting alls just nu .. hat käkat frukost i 20 minuter - så nu har jag 30 minuter kvar ... det här känns bra?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: